Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zrovna hubnu, tak Vám tedy pěkně děkuji.;-O;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Jejda, promiňte. ;-D Ale když z těch mých písmenek nic nevytvoříte, můžu Vám odpřisáhnout, že z těch fotek nepřiberete. ;-D;-D;-D Já před chvíli zase vypnula troubu. To je peklo ;-D

1 0
možnosti

Vynikající blog! Je radost vidět, jak někdo umí.

Jen...do těch bílků na Pavlovu se doporučuje kápnout ocet, aby byla uvnitř vláčná. Není bez něho ta placka přesušená? Pro mě je tenhle dort absolutní jednička. Mám ráda ten kontrast sladkého a ovoce.

Díky!

2 0
možnosti
Foto

Super, děkuji za pochvalu, to je v mých gastro začátcích moc příjemné a motivující. Jinak já tam ocet nedávám, pekla jsem to už fakt třikrát za ten měsíc a vždycky nádherně vláčné, jen teda jak píšu, pomazávám šlehačkou nebo krémem, díky tomu to nádherně zvlhne, spojí se to a je to delikatesa. R^V

1 0
možnosti
  • Počet článků 51
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2278x
Nekonfliktní člověk píšící mnohdy o konfliktních tématech, ale vždy s neuvěřitelnou dávkou nadsázky, a pokud je to možné, tak i humoru, protože bez něj je život černobílý...

Seznam rubrik