Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J15a18n 14R21á86ž

14. 1. 2021 19:40

Z jiného soudku: Manželka ještě nedostala od ČSZZ avízo, aby si vyzvedla předvánoční dárek vlády - 5000Kč. Chce to dát stejně na dobročinné účely jako já, takže o nic nejde, ale jde o princip. Na poště tvrdí, že nic nedostali, z Okresní správy SZ jsem dostal po dotazu prefabrikovanou zprávu, že u seniorů, kteří jsou v LDN nebo domech s pečovatelskou službou (to manželka není, neb žije se mnou doma) se musí ověřit, zda tam opravdu žijí. Na další dotaz mi bylo sděleno, že mají nařízeno takto reklamace vyřizovat. Poslal jsem dotaz na pražské ústředí, kde mi řekli, že to odeslali a že je vina pošty, že to nedostala, což ovšem pošta popírá.

Takže po14 dnech přišla příznivá zpráva: Manželka se nemá bát a jakmile se prokáže, že nic nedostala, tak v druhé polovině ledna peníze dostane.

No nevím, jestli obdobně komunikuje ČSZZ s těmi, kdo mají opravdu nouzi a peníze akutně potřebují, je to hodně špatné!

13 0
možnosti
Foto

Slyšela jsem velmi podobný příběh od kamaráda, který to vyřizoval za babičku. Prvně chtěl telefonicky, tam neuspěl, přetížená linka a neznalost, pak osobně, s podobným závěrem jako u Vás.

2 0
možnosti
RK

R45a87d12e46k 16K57o86h59u64t

14. 1. 2021 19:17

ono to je všude. já mám teď "dobrý" zážitek se vstřícností a ochotou se soukromou společností - Hello Bank... Oni mají problém ale nic pro to nedělají. Jen po mně furt chtějí údaje, které dávno mají, říkají tomu ochrana osobních údajů.

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
Foto

Moc Vám přeji, že máte jiné zkušenosti. Že bych neuměla jednat s lidmi? To jste mě moc pobavil, úředníci mohou být rádi, že nejsem výbušná. 藍 O pas jsem žádala v září, taky dobrá story. Než jsem se přestěhovala, spadala jsem pod českou, nikoliv moravskou správu. Opravdu si myslíte, že tohle je ten důvod? To se zase směju. Jinak třeba zaplatit komunální odpad na pokladně, kam vás pošle úředník z 1. patra, a vy tam čekáte, protože úřednice z přízemí je udivená, že vám to dalo ještě lísteček, když ona už si malovala nehty (a to myslím vážně), to byste taky tleskal. Prostě buďte rád, že jste na tyhle případy nenarazil, budu ráda, až někde získám jinou zkušenost. 

5 0
možnosti
VB

Máte na svědomí moji klávesnici, protože mi do ni tečou slzy.

Osobně to řeším tak, že začnu řvát jako tur. No problém OSSZ je, že jen telefonicky a baby jsou na homáči.

6 0
možnosti
Foto

No já už se tomu teď taky směji, ale v daný moment vždycky naprosto hledím s nevěřícím výrazem.

4 0
možnosti
  • Počet článků 51
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2278x
Nekonfliktní člověk píšící mnohdy o konfliktních tématech, ale vždy s neuvěřitelnou dávkou nadsázky, a pokud je to možné, tak i humoru, protože bez něj je život černobílý...

Seznam rubrik