Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VB

Váš postřeh "co dělají dnes ouředníci najatí na EET, které je vypnuto" by měl kolovat.

Andeje by se měli ptát poslanci atd.

10 0
možnosti
JR

Na jednu stranu je postup na ossz dost neuvěřitelný, ale na druhou stranu mi trvalo sotva dvě minuty, než jsem za pomoci google našel nejen postup při žádosti o mateřskou pro osvč, ale taky příslušný formulář ke stažení. ;-)

3 3
možnosti
VB

A dal ho tam úřad nebo jiní lidé? Pokud by to takto mělo řešit, tak po rouškách musíte jít sestavovat zabezpečení na železnici (když někam pojedete), vrtat dírky do drátu abyste si vyrobil jehlu na vakcinaci atd. Věřím, že byste to na google nebo joutube našel.

4 0
možnosti
JT

Zkušenosti se státním úředníkem máme skoro všichni stejné, nejdřív je to k pláči, ale když se to nahraje, může to být i zábava. S článkem souhlas, jen upozorňuji, že ordinace není výdejna tiskopisů - tiskopis standardně má dodat požadující, dnešním slovem "klient" .

3 0
možnosti
Foto

;-D Ano, v důsledku je to humorné. Když opomenu to, že jsou placeni z veřejného rozpočtu. Mně tiskopis vystavila sesterna příslušného centra, kde navštěvuji doktorku. Předpokládala jsem, že si tiskopis budu muset asi vytisknout někde z netu (a nevěděla jsem, co vše další by k tomu třeba mohlo být potřeba) a nechat si ho u doktorky potvrdit, s tím jsem také volala na již zmíněnou instituci, nenapadlo mě, že si mi dostane odpovědi: Nevím. Každopádně já už si to případně pro druhé dítě budu pamatovat, o tom, jak se v této oblasti posune sociální pracovnice, která nevěděla, mám jisté pochybnosti. ;-D;-D

0 0
možnosti
JM

Nejprve, my jsme naopak měli štěstí - žádost o RP, díky karanténě úřad jen pro zaregistrované, hladký průběh.

Ono je ale spíš otázkou, co s tím. Stát (i jeho občané či daňoví poplatníci) minimálně některé z těch agend potřebují, takže všechny je vyházet nemůžete - kromě jiného by tím vznikl sociální problém. A jak píšete, nikdo s takovým programem nemá šanci uspět ve volbách. Navíc, na těch neefektivitach se nemálo těch, kdo se naučili co, jak a komu, živí, a v neposlední řadě jsou tu ti komu - boj není o to systém změnit, ale dostat se ke kormidlu.

Z pohledu daňového poplatníka se domnívám, že prvním krokem musí být větší transparentnost dle jednoduchého pravidla - cerpas peníze z rozpočtu? Řekni, jakou službu jsi za to odvedl, ale tak, aby si to každý mohl zkontrolovat. I tak to ale bude boj na několik desetiletí.

0 0
možnosti
Foto

Máte pravdu, na ty registrace si také nemohu stěžovat, tam je to rychle odbavené. Ale co se týká množství úředníků, je to vážně příliš. Žijeme ve 21. století, celá řada věcí už by měla být na úřadech zdigitalizována, aby se snížily náklady na lidi, kteří to mají na starosti. Víte, neříkám vyházet je všechny, ale jsem pevně přesvědčena, že když snízite jejich počet na skutečně jen ty potřebné a na lidi, kteří tomu rozumí, tak to bude dostačující. Je mi známo i dost případů, kteří skutečně za týden mají hotovou práci na měsíc a jen tam sedí. To je přece tak zbytečné. A rozčílí vás to ve chvíli, kdy potřebujete vyřídit jen malou hloupost a daný neví, protahuje vydání stanoviska nebo cokoliv podobného. Je to těžké, jak píšete, vyhodime tisíce úředníků, co byli přijati na EET a teď tam dělají co? Byla by to opravdu zátěž pro sociální systém, ale věrim, že na UP by zůstat nechtěli a hledali by něco jiného. Musí se dělat i nepopulární věci, jinak tu budeme mít tohle populistické a veřejný rozpočet drancující vládnutí donekonečna.

1 0
možnosti
AB

Pokud má někdo tak hluboké znalosti Internetu, že píše blog, je poměrně vysoká šance, že najde co potřebuje za 5minut místo toho aby hodinu telefonoval.

5 5
možnosti
SV

Neříkám, že se to na internetu nedá najít, ale paní očekávala od příslušné úřednice bleskovou odpověď. Navíc taky nechápu, za co v vdnešní době berou ty vyžírky 100% platu.

8 2
možnosti
ML

Z ČB mám s úředníky hrozné zkušenosti, na magistrát jsem musel přinést z knihovny silniční zákon a číst z něj, abych dokázal svou pravdu, odpověď byla, že to tak dělají 20 let a jsem jediný komu to vadí (to porušení zákona).

Teď bydlím kousek od JH, kde jsou úřednice vstřícné a ochotné, neuvěřitelný rozdíl.

7 0
možnosti
Foto

To mi také vyprávěl jeden kamarád, že musel donést přímo zákon a vysvětlit jim to. Opravdu žasnu. V JH mám jednu zkušenost, ale vlastně dobrou, to jste mi teď připomněl, tam to zblbla pošta, když doručovala přiznání a zaměnila doručení na FU a OSSZ. ;-D

0 0
možnosti
JK

Tihle mají 100 % platu za nic. Děsne

2 2
možnosti
Foto

Hlavně je jich extrémně moc.

4 0
možnosti
JK

Většina úředníků je naprosto normálních.

Nicméně k článku. OSVČ tak nějak znamená že je samostatná a že má základní přehled o svých povinnostech. Pakliže je nemá, tak jsou různí další OSVČ kteří dokáží poradit, v rámci své práce a za peníze.

Úředník který je na úřadě tam je kvůli svému úřadu a na něm požadovaných úkolech, a ty jsou hlavně kontrolní. A jestli ten papír má vyplňovat MUDr, tak o něm nemůže nic vědět.

2 11
možnosti
Foto

Pokud je nějaký úřad, jehož kompetencí je vyřizovat nějaké žádosti, měl by snad znát proces vyřizování takové věci. Samozřejmě si dnes vše mohu dohledat sama, ale pokud by vše fungovalo, jak má, stačí zavolat, zeptat se, odpovědět a nemusím se nikde proklikavat, to mohu věnovat své práci. A jestliže úředník neví, kde se vystavuje tiskopis, který po daných požaduje, tak mi to přijde hodně slabé a nepochopitelné. Ještě s tou procedurou, kterou jsem k tomu absolvovala.

6 0
možnosti
VH

Mně teď přišla od pojišťovny Allianz upomínka, že jsem údajně nezaplatila za prosinec autopojištění. Jenže z účtu se vše zcela v pořádku strhlo včas. Zkouším tam už několik dní volat... Nic. Tak jsem tam napsala a zatím také nic.. No uvidíme.

6 0
možnosti
Foto

V této době se vše svádí na covid, pokud něco potřebujete vyřídit, ale nikde se nedovolte, nedopisete...8-o ale pokud by peníze nedostali, to se ozvou, nebojte ;-D

1 0
možnosti
KS

Mě se stalo, že paní na katastrální úřad přišla už v sedm ráno, aby mohla vyřídit to, že mi na poště blbě ověřili podpis. Takže ne všichni jsou takoví. Sám mám krátkou zkušenost ze státního úřadu a funguje to tak, že jeden dělá práci asi za tři až čtyři.

5 0
možnosti
Foto

Jsem ráda, že existují i výjimky. Bohužel ještě horší je to třeba na ministerstvech, tam skutečně pracuje jen pár jedinců, zbytek má takový režim, že to normální člověk nechápe. Mě by takhle zevlovat ani nebavilo, hrozné.

1 0
možnosti
  • Počet článků 51
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2278x
Nekonfliktní člověk píšící mnohdy o konfliktních tématech, ale vždy s neuvěřitelnou dávkou nadsázky, a pokud je to možné, tak i humoru, protože bez něj je život černobílý...

Seznam rubrik