Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DH

D80a85v90i68d 54H14o95r91á76k

15. 1. 2020 14:04

Jo, v krámech se dá zažít ledasco.

Já před pár dny jsem zašel do výklenku vstupního prostoru v našem marketu, kde je v rohu umístěná Trafika, která byla v té chvíli prázdná. Za kasou a středním vysokým pultíkem se bavily dvě tamní prodavačky a můj příchod je od hovoru vyrušil a tak jedna jen tak za tím pultíkem vykoukla a povídá "Co chcete?"

Ta druhá, která je tam déle se okamžitě rozesmála, a já tedy jsem k tomu neměl daleko, ale udržel jsem se a povídám, "Tak asi už nic, když jste mě tak vylekala" a začal jsem se také s oběma pak smát.

A když tam teď zajdu a jsou tam tyto, tak jim úsměv nikdy neschází.

1 0
možnosti
Foto

:-) Můj malý brácha zas jednou místo "prosím vás" řekl "proboha" a nevěděl, jak dál... všechny tam trochu vyděsil ;-)

2 0
možnosti
Foto

Dobrý den, paní Klímová, ;-D tak to jste mě taky moc pobavila. Tyhle přešlapy nemají chybu. ;-DR^ Mějte se hezky!

1 0
možnosti
  • Počet článků 51
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2278x
Nekonfliktní člověk píšící mnohdy o konfliktních tématech, ale vždy s neuvěřitelnou dávkou nadsázky, a pokud je to možné, tak i humoru, protože bez něj je život černobílý...

Seznam rubrik