Jitka Zámečníková

Nejdříve pracuj, až pak počítej!

Kde se tu vzal ten kýžený sen studentů vylézt ze školy a stát se okamžitě skvěle placeným manažerem či snad přímo ředitelem nějaké firmy? Moc tomu nerozumím.

3.10.2019 v 18:26 | Karma článku: 30.01 | Přečteno: 1096 | Diskuse

Jitka Zámečníková

Jazykové prohřešky vůči sobě samému

Nemyslím si, že bych byla jazyková puristka, ale mám své zásady. Například respektuji původ cizích slov, jež užívám ve své rodné řeči. Tak například ty zákeřné gnocchi.

2.10.2019 v 9:31 | Karma článku: 20.60 | Přečteno: 804 | Diskuse

Jitka Zámečníková

Postěžovali jste si, tak už jděte něco dělat...

... tyhle komentáře se mě dotýkají natolik, že musím reagovat. Pracuji takřka každý den alespoň 9 hodin,

7.6.2019 v 7:54 | Karma článku: 30.61 | Přečteno: 1476 | Diskuse

Jitka Zámečníková

Babiš. Podtrženo, sečteno.

Takže shrňme si to. Když se před lety na politické scéně objevil pro mě ještě „jakýsi“ podnikatel Andrej Babiš,

1.6.2019 v 16:54 | Karma článku: 47.86 | Přečteno: 17292 | Diskuse

Jitka Zámečníková

„Nic cizího nám není lidské!“ Rozhovor dvou pomýlených dam u kávičky

„No teda, Zdeni, já zírám, ty červené kalhoty jsou neskutečně efektivní, takovou fešandu bych nepřehlédla ani z druhé strany obchoďáku. Fakt super.“ /efektní/

15.4.2019 v 19:36 | Karma článku: 31.74 | Přečteno: 2560 | Diskuse

Jitka Zámečníková

Žena za volantem a vědomosti těžce získané

Stává se mi pravidelně, že pánské pokolení ohromuji tím, že jako žena znám obsah a výkon svého auta, a nejen to, i další různé parametry nesouvisející zrovna s barvou vozu.

14.4.2019 v 10:03 | Karma článku: 20.04 | Přečteno: 822 | Diskuse

Jitka Zámečníková

Nohavica ve Viole a boj, který za to stál!

Čtvrtek 24. ledna 2019. Konečně. V ruce třímáme s přítelem lístky na Jarka Nohavicu, který má dnes večer uvést v pražském divadle Viola představení nazvané Básníkům české země.

28.1.2019 v 1:22 | Karma článku: 36.87 | Přečteno: 1759 | Diskuse

Jitka Zámečníková

Babiš – všeho problematického se zbavíš!

Pohárek nám přetekl, přesto se rozlité víno utírá, jak jen je to možné, a doufá se, že napáchané škody budou co nejmenší a voliči zase vše odpustí za slíbenou koblihu navíc. A přitom už tolik let stačí použít prostý selský rozum.

14.11.2018 v 19:40 | Karma článku: 39.06 | Přečteno: 2739 | Diskuse

Jitka Zámečníková

A v hlavní roli – prezident České republiky!

Psal se rok 1968, rok, jenž skýtal naději brzké demokratizace společnosti, avšak zároveň rok, který tuto naději na další dvě desetiletí opět zabil.

21.8.2018 v 18:02 | Karma článku: 42.18 | Přečteno: 4170 | Diskuse

Jitka Zámečníková

Emancipace, rande, vztahy. Platíš ty, nebo já?

Jsem žena, do jisté míry určitě emancipovaná, ale stále si myslím, že zdravě. Ovšem za poslední dobu slýchám ve svém okolí takové historky, že se nad touto otázkou musím zamyslet hlouběji. Nuže takto to vidím já.

7.8.2018 v 19:35 | Karma článku: 37.88 | Přečteno: 4095 | Diskuse

Jitka Zámečníková

Volím, tedy jsem... Konečně jsme jako čeští občané politicky aktivní!

Sociální sítě se hemží záplavou dvou obličejů – Drahoš x Zeman. Lidé aktivně klikají na nejrůznější příspěvky, aby podpořili svého kandidáta. Z rádia již od rána znějí slovní hříčky typu: „Vyhraje milý Drahoš, nebo drahý Miloš?“

17.1.2018 v 21:31 | Karma článku: 20.37 | Přečteno: 733 | Diskuse

Jitka Zámečníková

Vaše auto není trezor

Tak tenhle nápis máme vrytý do naší paměťové stopy asi všichni. Nechávat cenné předměty na sedadle automobilu může jen blázen... a já...

24.11.2017 v 17:21 | Karma článku: 17.40 | Přečteno: 640 | Diskuse

Jitka Zámečníková

Doručovací služby (Česká pošta, PPL atd.) – 50x a stále dokola

Každý s nimi máme zkušenost a troufám si říct, že s nimi máme stejnou zkušenost – jedna velká katastrofa. A dnes Česká pošta zase skutečně excelovala!

25.7.2017 v 18:31 | Karma článku: 32.98 | Přečteno: 2094 | Diskuse

Jitka Zámečníková

Obec pro obec? To sotva...

Tak jsem se zase jednou rozlítila. Obecní úřad a jeho slavné zastupitelstvo, nevím, jaké máte zkušenosti vy, ale já zas trénuji pohyb hlavou zprava doleva a tápu, jak to na tom světě funguje - vlastně nefunguje.

30.5.2017 v 21:53 | Karma článku: 19.85 | Přečteno: 822 | Diskuse

Jitka Zámečníková

Jak jsem se snažila přelstít navigaci… v Praze

Že nejsem Pražanda, mi kouká přímo z očí a naštěstí se jí asi nikdy nestanu. Jsem na to patřičně hrdá, ovšem od té doby, co zde pracuji, je to trošku handicap, navíc přidá-li se k tomu má neschopnost orientace v prostoru,

3.5.2017 v 19:32 | Karma článku: 22.13 | Přečteno: 1058 | Diskuse

Jitka Zámečníková

Granty a dotace – peníze, které se berou a mizí kdesi

Je tomu již nějaký rok, co jsem sama žádala o grant v rámci svého postgraduálního studia, ale musím říci, že některé věci mi prostě nejdou do hlavy... Tak předně – kdo rozhoduje o tom, že daný grant či dotaci získáte?

28.4.2017 v 20:07 | Karma článku: 27.96 | Přečteno: 906 | Diskuse

Jitka Zámečníková

Setkání s Romy

Nejsem rasistka, mám pouze ráda slušné a poctivé lidi! A jednoduše mě netěší pohled na chásku, která stojí fronty před úřadem práce, bere dávky a ještě v každé situaci křičí, jak je utiskována.

17.4.2017 v 6:12 | Karma článku: 41.14 | Přečteno: 1872 | Diskuse

Jitka Zámečníková

Letní brigády? Zdá se, že tahle éra je passé…

Když jsem končila základní školu, netrpělivě jsem vyhlížela prázdniny a svou první brigádu, o niž jsem musela tehdy sakra bojovat, abych ji vůbec získala. Všechny brigády mizely před očima, vydělat si peníze nebylo tak jednoduché.

9.4.2017 v 0:11 | Karma článku: 32.34 | Přečteno: 1624 | Diskuse

Jitka Zámečníková

Když se vám chce smát... Příhody z rodinné pizzerie

Dnes večer mám zase chuť se smát a nechci v tom být sama, snad proto jsem pustila uzdu svým vzpomínkám. Pracovat s lidmi je velmi náročné, ví to jistě každý, kdo to někdy zkusil, nicméně já si život bez toho neumím představit.

18.1.2016 v 20:37 | Karma článku: 19.72 | Přečteno: 936 | Diskuse

Jitka Zámečníková

Z dítěte dospělým

Sladké nevědomí a bezstarostnost - to je to nejkrásnější na věku dítěte. Prožívat svět naplno a nemuset se rozhodovat, nemuset si volit jednu jedinou cestu na rozličných křižovatkách života a mít za toto rozhodnutí odpovědnost.

31.8.2015 v 20:15 | Karma článku: 8.95 | Přečteno: 393 | Diskuse
Počet článků 51 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 2266

Nekonfliktní člověk píšící mnohdy o konfliktních tématech, ale vždy s neuvěřitelnou dávkou nadsázky, a pokud je to možné, tak i humoru, protože bez něj je život černobílý...