Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pokud by pan Matuška používal "momentový klíč", tak tohle by se mu ale vážně nikdy přihodit nemohlo.

0 0
možnosti
Foto

i mě se to stalo a to jsem si ta kola měnil sám. Asi po půl kilometru divný zvuk, tak jsem zastavil a koukal jak vrána - šrouby na posledním závitu. Samozřejmě, kolo jsem nandal utáhl šrouby rukou a v tu chvíli na mě někdo zavolal a šel jsem něco řešit, no a potom jsem v klidu nasedl a odjel.

0 0
možnosti
VV

Ja si teda kola nechavam vymenovat v servisu a v aute mam vzdy dobre viditelne umistenou karticku s upozornenim abych si po 50 km nechal zkontrolovat dotazeni sroubu kol. a na uctu jeste jednou, tam je ovsem udaj po 50-ti az 200 km. kdysi jsem si kvuli tomu koupil momentovy klic, abych nemusel kvuli takove malickosti do servisu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 51
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2278x
Nekonfliktní člověk píšící mnohdy o konfliktních tématech, ale vždy s neuvěřitelnou dávkou nadsázky, a pokud je to možné, tak i humoru, protože bez něj je život černobílý...

Seznam rubrik