Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Miluji jeho dokumenty. R^

0 0
možnosti
AV

Jak je to skvělý dokument, určitě doporučuji někdy doma shlédnout, tak jste to pěkně napsala. Určitě to člověka přivede k zamyšlení, co děláme dobře a co ne, a jestli proto vůbec něco děláme. Protože mně osobně přijde, že si v některých ohledech pod sebou spíše podřezáváme větev. Nemám strach, že by nám někdo něco přikazoval, ale někdy mi přijde, že se ostatní něčeho takového bojí, nedej bůh, aby jim někdo něco přímo poručil. Každý si k tomu hold asi hledáme vlastní cestu, abychom se v tom mohli nějak angažovat. Někdo víc, někdo míň. Mně už třeba přijde úplně běžné dát si místo horký vany studenou sprchu, ale taky to nebylo hned, doma jsem na změny přicházel taky postupně až s rodinou, že dneska odebíráme z obnovitelných zdrojů elektřinu od Bezdodavatele a snažíme se hledat i další nové možnosti, které by ulevily nejen nám ale i našemu okolí, kde žijeme.

0 0
možnosti
JS

Karma.

Mám dvě věci:

1. Sir David Attenborough svým dílem kvalitou, množstvím, zaměřením a provedením nemá konkurenci. Při sledování jejich/má spolupracovníky/ dokumentů je člověk doslova unesen a rád by to taky viděl.

2. Vaše připomínka kukuřice a řepky . Tyto plodiny začaly být pěstovány na popud ekologických hnutí a pro ochranu životního prostředí. No a jak to dopadlo ? V obou případech je to špatně. Poučení ? Pozor na zachraňování planety , protože by to mohlo dopadnout přesně opačně.

1 0
možnosti
MJ

I já chci věřit, že není pozdě.

1 0
možnosti
  • Počet článků 51
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2278x
Nekonfliktní člověk píšící mnohdy o konfliktních tématech, ale vždy s neuvěřitelnou dávkou nadsázky, a pokud je to možné, tak i humoru, protože bez něj je život černobílý...

Seznam rubrik