Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ano, i mně to tak přijde přirozené. Jestli něco chceš, tak si to nejdřív zasluž, dokaž, že jsi "worthy". Dnešní svět tak ale z nějakého důvodu nastaven není, já už nad tím většinou jenom krčím rameny, v některých případech (enormně debi... pardon, štědrý sociální systém) mě to ale stále vytáčí:-)

0 0
možnosti
Foto

Podle vašeho vyjádření jste nebo dříve autorko ;-)byla - na dnešní dobu (která se rychlostí téměř kosmickou dere dopředu) možná až příliš skromná a nebo přesněji pouze zdravě opatrná (?). Jenže (ačkoliv nemám v úmyslu vás poučovat), každý začátečník by se měl držet trochu zkrátka, což platí zejména pro řidiče-začátečníka. V autoškole jezdí s malou fabií a potom přesedne do otcova bavoráku a neštěstí je hotovo. ;-)

0 0
možnosti

:-) No... Já chtěl být za svých studií také nějakým ředitelem či tak, co nejdřív. Ještě za komoušů. Později jsem uznal, že by to bylo špatně. Kromě toho, že jsem později zjistil že mě taková práce nebaví, protože bych stejně nadělal spoustu zbytečných chyb. Takže bylo dobře, že jsem stoupal po schodech postupně. Dnešní mladí to poznají také, nebojte se o ně.

1 0
možnosti

eh... "... nebaví, a stejně bych nadělal ..."

0 0
možnosti
  • Počet článků 51
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2278x
Nekonfliktní člověk píšící mnohdy o konfliktních tématech, ale vždy s neuvěřitelnou dávkou nadsázky, a pokud je to možné, tak i humoru, protože bez něj je život černobílý...

Seznam rubrik