Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Milá Jitko, já jsem se čtením Vašeho článku pobavila, mám ráda češtinu a navíc celý život sleduju protokolace nejrůznějších lidských výpovědí, tak asi tušíte... Jen ta diskuse tady dole mě přímo zmrazila. Napadá mě, jestli Vy nebudete právě prožívat zkoušku sebeúcty a nutné sebeobrany. Mně takhle proti ojedinělým hulvátům podpořili moudří muži na Fb prostým sdělením, že trpělivým vysvětlováním jen házím perly ... Tak se prosím hýčkejte dovnitř, ať je Vám nádherně a můžete psát dál, protože každý může druhým rozdávat jen to, co z něho přetéká. Děkuji Vám VR^. Marie Viktorka Voříšková

0 0
možnosti
Foto

H20a14n85a 64V60l80k44o16v30á

16. 4. 2019 13:05

Inu, všem "co to pochopili" níže...

"pletou se vám termiti" a podobné hlášky je něco, obzvlášť zde tak profláknutého že mi přijde laciné psát o tom článek, notabene fiktivní.

Ve zdejších diskusích i článcích tohle téma probíhá průběžně, nicméně mnoho z vás, jak vidím, má pořád tu potřebu poplácat se po zádech "já to pochopil";-)

(já taky, jen mi to přijde laciné, protože přirozeně bez "fiktivního humoru" to probíhá jaksi... bez karmy;-)...stejně jako mnoho z těch autorů co mají pocit že jsou "nepochopeni" když napíšou něco laciného nebo do očí bijícího ...)

0 0
možnosti
Foto

H59a33n83a 43V68l81k68o38v74á

16. 4. 2019 13:13

Něco jako kdyby Amerigo Vespuci napsal Kryštofu Kolumbovi "to jste teda objevil Ameriku"...:-)

0 0
možnosti

Já bych je nechal žít. Možná mají problém s cizími slovy, ale třeba výborně vaří, nebo jsou dobré v posteli.;-D

3 0
možnosti

;-D každý umíme něco

0 0
možnosti

Pobavilo velmiR^. Možná bych vynechala ty vysvětlující závorky. Pokud by to někdo vzal jako vaši neznalost, byl by to úplný tupec.

2 0
možnosti

Je fakt, že některým lidem prostě dělá problém vyjádřit se smyslně :-)

5 0
možnosti

...jak můžeme číst v diskuzi.

2 0
možnosti

Pěkný energetický článek. :-)

2 0
možnosti

Hned se vyloupl jeden klasický:

Vážený řidiči, svítěj vám heligonky.

Snad halogenky, ne?

Jo, tak pán je navíc suvenýr?!?

5 0
možnosti
Foto

H66a45n75a 60V39l19k47o86v27á

15. 4. 2019 20:40

"Nekonfliktní člověk" co má potřebu vytvářet fiktivní rozhovory o fiktivní hlouposti spoluobčanů do kterých mu je houby....

Tak to jo..;-)

0 4
možnosti
Foto

Co vás tak pohoršilo? :) Já se třeba zasmála. :)

6 0
možnosti

E17d83n65a 49N41o60v15á

15. 4. 2019 19:55

Co je špatného na vetešnictví?

0 0
možnosti

Špatného nic, jen vetešnictví nejsou starožitnosti :-)

4 0
možnosti
  • Počet článků 51
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2278x
Nekonfliktní člověk píšící mnohdy o konfliktních tématech, ale vždy s neuvěřitelnou dávkou nadsázky, a pokud je to možné, tak i humoru, protože bez něj je život černobílý...

Seznam rubrik