Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PV

Já jsem asi rasista - prosím - posuďte sami - chci aby všichni lidé měli stejná práva a stejné povinosti - nic víc nic méně !

Uvedu skutečný případ - stalo se mi, že jsem skončil na dva měsíce na pracáku - první návštěva byla registrace - druhá návštěva už byla v duchu:,, už něco máte,, - třetí návštěva byla vyhrožování, že pokud si něco aktivně nenajdu, tak půjdu na věřejné práce nebo mi doporučí práci dle jejich výběru, třeba rekvalifikaci na číšníka ... absolutně tam ignorovali mojí poměrně vysokou kvalifikaci a manažerskou praxi - po dvou měsících jsem opět začal pracovat - jen vysvětlím - pohovory atd zaberou čas.

Mojí otázkou je, proč stejný tlak nevyvíjí na všechny uchazeče o zaměstnání - opravdu velice zřídka jsou vidět lidé ve vestách co zametají chodník, atd ??

0 0
možnosti
BH

Předsudek se rovná pudu sebezáchovy! Krásné je to například s návštěvou nogo zóny přes den a následné tvrzení jak je tam bezpečno...

0 0
možnosti
Foto

Je to náš problém, nikoli cikánský. Oni se chovají přesně tak, jak majoritní společnost připustí. Pokud by došlo k jakémukoliv konsensu o omezení dávek přesně těm, o kterých píšete, byl by rázem klid a po taxících z nákupy.

Nicméně - vzpomeňte si na Jiřího Čunka a jeho snahu o pouhé přesídlení cikánů z domu hrůzy v centru Vsetína do daleko kulturněji vybavených obývacích prostor v lokalitě Poschlá. Strhla se šílená diskuse o tom, jaký je to rasista, aniž by kdokoli z těch chytrých viděl jak onen vybydlený barák naproti nemocnice Vsetín, tak ony obývací buňky /kde navíc měli nad sebou dohled a museli uklízet/.

Řešení je v odhození korektnosti, odvaze úředníků a podpoře těch odvážných shora. R^

8 0
možnosti
Foto

Nemám rád rasismus a cikány.

Včera večer jsem byl s manželkou na zubní pohotovosti a byla tam taková podivná těhule neurčitelného věku, něco mezi 30. a smrti, dost hrůza. Taková všetečná paní se jí zeptala, jestli je to její 1. a ona odpověděla, že 7.!!!! SEDMÝ!!!!! A to chce stát zvyhodňovat rodiny s více dětmi!!!!

0 0
možnosti
JJ

Karma za odvahu!!!R^R^:-)

0 0
možnosti
MK

Karma R^

Proč stát podporuje chování uvedené v článku? Myslím, že zatím stojí především neochota jít do konfrontace (s problematickými jedinci, různými neziskovkami, EU aparátem apod.). Neochota hájit si to své s vidinou toho, že bude "na chvíli zase klid". Někteří už dávno zjistili, že se jim bohatě vyplatí si něco vyřvat (možná také proto ta zmiňovaná hlučnost), protože nikdo moc není ochotný jít s nimi do konfontace a toto jednání jim prostě zarazit.

1 0
možnosti
PV

Tato minorita snad ani nechce pochopit, ze budou posuzovani podle cinu a ne podle slov. A i kdyby jim ostudu delalo jen par kousku, spatne svetlo to dela na celek. Ti, jimz se podari se z tohoto prostredi dostat, pak sami s odstupem dobre vidi, co je v komunite spatne, bohuzel komunita je neposlechne, protoze s tim, dostat se z problemu, by bylo "moc prace". Navrch nektere neziskovky, ktere si z toho delaji kseft a spory vyvolavaji nebo eskaluji. A nakonec Sabatova.

0 0
možnosti
Foto

Co jste napsala je naprostá pravda,R^ ale přitom jsou Romové, kteří pracují. U nás v Severočeské filharmonii hrají dva Romové první housle. Naše rodina chodí k holiči, který vyhrál mistrovství Evropy ve stříhání a je to Rom. Sám o osobě prohlašuje " Já nejsem Romák , ale jsem Cikán." Chodí oblíkaný podle poslední módy. Díky tomu, že k němu si chodíme, tak znám už celou jeho rodinu. Jsou to přijemní lidé a je s nimi sranda a oni sami odsuzují Romy, kteří nepracují. Také jsem osobně znal jednoho, který si založil kopáčkou firmu a odstěhoval se z cikánského ghetta, protože podle jeho slov nemohl tam bydlet, protože Cikáni dělají ostudu a bydlí v domě, kde žijí bílí. Když jsem je potkal, tak jsem musel jít k němu do bytu, abych se přesvědčil, že jeho rodina myje společnou chodbu, jako to dělají bílí a jak má doma čisto. Já jsem za totáče dělal s cikánama a šlo to, až na ty jejich úlety, že když se pohádal doma s manželkou a tak druhý den nešel do práce. Takže jsem vzal auto a jel pro něj domů a přesvědčit jej, že do práce musí.

0 0
možnosti
  • Počet článků 51
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2278x
Nekonfliktní člověk píšící mnohdy o konfliktních tématech, ale vždy s neuvěřitelnou dávkou nadsázky, a pokud je to možné, tak i humoru, protože bez něj je život černobílý...

Seznam rubrik