Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mluvíte mi z duše! Perfektně a řekl bych že i doslovně, jste vystihla také můj názor na vyváženost používání knihy a e-čtečky. Doma, v klidu a pohodě sáhnu po 400-stránkové (a půlkilové) knize od Jeffery Deavera, ale na cestu do vlaku nebo na dovolenou sebou nebudu nic takového tahat. Tam přichází ke slovu několikagramová čtečka, kam nacpu bez problému úplně všechna díla od Deavera, Ludluma, Nesba - a na váze čtečky to nepřidá ani gram :-D (a to nemluvím např. o hmotnostních limitech leteckých společností. Asi by nikoho nenapadlo cpát do zavazadla několik kilo knih, zatímco čtečka tento problém elegantně vyřeší). Takže já osobně nevyzdvihuji ani nezatracuji žádnou z variant. Obě mají své kouzlo a hodnotu. Stačí si k nim jen najít cestu ;-)

0 0
možnosti

Jsem od dětství vášnivá čtenářka - miluji čtení. Miluju krásné knížky, ale v posledních 4 letech už čtu téměř vše na Kindlu. Od té doby co čtečku používám, jsem pouze u jedné knížky litovala, že jí nemám v papírové formě - cestopis pana Plešingra, Peru pod kůží. Protože krásné barevné fotky Kindle ukáže jen černobíle. Tak tu jsem si dokoupila v klasické podobě. Jinak požitek ze čtení je stejný jako s knížkou v ruce o praktičnosti knihovny v kabelce nemá cenu mluvit. Na dovolenou jsem vždy vozila 20 kilo knížek, teď mám čtečku, která i s obalem váží 0,25 kg. Oči z ní tak jako z počítače nebolí - není podsvícená, když jsem unavená, zvětším si velikost písma, když potřebuju rychle přečíst a porozumět anglickému textu, nahraju si ho a Kindle mi pomocí vloženého slovníku snadno přeloží neznámé slovíčko atd.  A čtení v posteli je taky fajn. A když usnu, sám se vypne ;-D. Nedám na něj dopustit. V rodině máme každý svůj ;-)

1 0
možnosti
Foto

Elektronickou knihu si necháme od autora podepsat jednoduše: necháme jej podepsat trvanlivým perem a pak e-šteřku odneseme ke gravírování podpisu. Jakmile je čtečka "plná", zakoupíme pochopitelně novou. ;-D;-)

0 0
možnosti
Foto

Čtečka nemůže nikdy nahradit knihu. Není nic krásnějšího, než si večer udělat kávu, sednout si do křesla a do rukou vzít krásnou knížku a číst a otáčet stránkami.

2 2
možnosti

Kniha nikdy nemuze nahradit svitky a jeskynni malby. Vune vosku a jeskynni vlhkost, to vam kniha nikdy neda.

3 0
možnosti
  • Počet článků 51
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2278x
Nekonfliktní člověk píšící mnohdy o konfliktních tématech, ale vždy s neuvěřitelnou dávkou nadsázky, a pokud je to možné, tak i humoru, protože bez něj je život černobílý...

Seznam rubrik