Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Podle mě je v ČR přistup k nabídce služeb a prodeji zboží bída. Mě vůbec nezajímá, že ten kdo mi něco nabízí nemá dneska naládu protože se mu něco stalo. Jsem asi divný, ale prefuruju americkou variantu raději nucený úsměv než zamračený obličej. Moje zkušenost je taková, že v 70% obchodů a služeb neumí se zákazníkem pracovat buď se mě hned po 10s ptají co chci anebo se naopak neptají vůbec a to včetně služeb v pohostinství. Pokud jde o restaurace tak až na vyjímky se mi v restauracích stř. cenové kategorie nestalo, že by se mě obsluha v průběhu jídla zeptala jestli něco nepotřebuju to už se spíš zeptá obsluha restaurace vietnaské s kung-paem za 70 korun a to je podle mě děs. Co mě štve ze všeho nejvíc je to, že zaměstnance vždy slušně pozdravím a usměju se na ně a oni se na mě obvykle dívají tím stylem co je to za blba, že se usmívá, ale mi češi jsme už prostě takoví a úsměv je považován za prohřešek proti zaběhnutým zvyklostem.

0 0
možnosti
  • Počet článků 51
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2278x
Nekonfliktní člověk píšící mnohdy o konfliktních tématech, ale vždy s neuvěřitelnou dávkou nadsázky, a pokud je to možné, tak i humoru, protože bez něj je život černobílý...

Seznam rubrik